Educació infantil

Un recull de fotos de totes les activitats i el dia a dia dels alumnes més petits de l'escola.

Cicle inicial

Hi trobaràs tots els tallers, les imatges i els videos de les activitats dels alumnes de primer i segon de primària.

Cicle mitjà

Totes les activitats que han portat a terme els alumnes de primer i segon de la nostra escola durant al llarg del curs.

Cicle superior

Els més grans ens mostren les diverses xerrades, tallers i activitats que han realitzat durant el seu pas per la nostra escola.

English

Blog per mostrar les activitats que es treballen a les classes de llengua estrangera Anglesa.

Musiquem

Aquest blog vol ser una finestreta oberta on poder mostrar tot allò que es fa a la classe de música, a les trobades corals i festes on la música és la gran protagonista.

Escola verda

Treballem diferents aspectes mediambientals per tal de tenir una actitud responsable i respectuosa amb el medi natural i el nostre entorn.