Els alumnes de 2n anem a la deixalleria de Calldetenes

Aquesta setmana hem anat a la deixalleria de Calldetenes. Allà el pare de la Júlia ens ha explicat com calia fer una bona recollida selectiva i on  i com calia classificar cada material. Hem vist que hi havia diferents contenidors, cadascun amb el cartell de quin residu cal dipositar-hi. En Josep ens ha anat obrint cada contenidor i hem pogut observar com en algun dels contenidors la gent no ho havia fet prou bé, ja que hi havia llençat coses que no hi podien anar. D’aquesta manera hem pogut comprovar com cal fer-ho adequadament.

Hem aprofitat la vista a la deixalleria per llençar dos reproductors espatllats de l’escola. En Josep ens ha posat a prova per veure si sabíem on calia posar-los. I, com que hem estat molt atents/es ho hem sabut fer molt bé.

Després de la visita hem fet una paradeta per esmorzar i jugar una estona al parc.

Aquí teniu les fotos. https://photos.app.goo.gl/dTW1r4bLN4bfaBgE7