INAUGURACIÓ DE RÀDIO SANT MARC

Avui, 14 de juny de 2017, hem inaugurat la Ràdio Sant Marc. Durant el curs hem estat parlant i estudiant la ràdio. Hem creat la nostra ràdio, amb una sintonia i un logo.

Per inaugurar-la ens hem reunit tots els mestres i alumnes al pati de l’escola. La coral ha cantat cançons, l’Elisabet ha presentat als alumnes que han compost la sintonia i també els que han dibuixat el logo. I hem aprofitat per presentar el dibuix de l’agenda del pròxim curs. Després la directora ha tallat la cinta i els delegats de cada curs han enlairat uns globus. En la nostra pàgina web (part superior a la dreta) hi ha l’enllaç de la ràdio amb algunes gravacions fetes.

Ràdio Sant Marc

Properament anirem penjant les gravacions de tots els curs. Us animem a escoltar RÀDIO SANT MARC!

Mireu aquí les fotografies