Celebrem el Nadal: caguem el Tió, fem un esmorzar compartit i recitem poemes

Com cada any, l’últim dia del primer trimestre caguem el Tió. Aquest matí quan hem arribat el nostre Tió s’havia traslladat al gimnàs.

Els alumnes de quart ens han vingut a buscar per acompanyar-nos per fer cagar el Tió. Després de catar-li un parell de vegades hem anat a l’entrada de l’escola per recitar els nostres poemes i deixar tranquil el Tió. Quan hem entrat una altra vegada al gimnàs el Tió ja feia una mica de pudor. Lihem tornat a cantar mentre li donàvem uns cops i, sorpresa el Tió ens havia cagat uns quants regals per les classes.

Tots/es junts a la classe hem obert els regals. Llavors hem esmorzat junts del que havíem portat. Quin esmorzar tant bo, pa amb tomàquet, pa amb oli o pa sol i embotit. Gràcies famílies per col·laborar.

Per acabar el matí han vingut els nens i nenes de 6è a recitar-nos el seu poema i nosaltres també els hem recitat el nostre.

Bones Fetes a tothom famílies!!! Ens retrobem l’any que ve 😉