TALLER DE NUTRICIÓ

El dimarts dia 1 de març, els alumnes de 3r , aprofitant que estem treballant el tema de l’aparell digestiu, vàrem anar a l’ Universitat de Vic, a la Planta Pilot de Panificació. Allà vàrem realitzar un taller de nutrició. L’activitat estava dividida en dues parts.
La primera, consistia en una explicació a través d’ un “power point” dels tipus d’aliments i la seva classificació. A continuació, els alumnes, en grups de 4, van poder anar realitzant unes activitats que els van proposar per tal de treballar la informació que els havien donat.
L’altre part, consistia en la manipulació i l’elaboració del pa. Els nostres alumnes van estar fen de pastissers durant una estona. Van elaborar croissants, pa d’Osona, panets de Viena, ensaïmades, trenes, … I després, s’ho van emportat tot a casa per poder-ho compartir amb les seves famílies.
Vam gaudir i aprendre molt d’aquesta activitat gràcies al Taller que ens va organitzar l’escola Politècnica Superior de la Universitat de Vic.