“Els sucres ocults en els aliments”

Els dies 29 i 31 de gener, els alumnes de Cicle Superior vam participar en una xerrada taller sobre la quantitat de sucre afegit que porten alguns aliments.

La xerrada ens la van fer a Natàlia Domínguez de Justícia Alimentària (mare d’alumnes de l’escola) i la Laura de Cuina Saludable.

Ens van passar un Power Point on s’explicaven les conseqüències negatives de la ingesta de sucres i la quantitat de sucres que porten alguns productes processats.

Van llegir les etiquetes d’aquests productes, van analitzar la quantitat de sucre i ho van representar mitjançant culleretes de sucre en un got de plàstic per tal que es veiés.

Van muntar una exposició molt visual de la quantitat de sucres que porten alguns productes alimentaris.

El taller va estar molt bé i molt interessant. Va servir per conscienciar-nos de manera molt visual dels problemes de salut que pot portar la ingesta de massa sucre.

Moltes gràcies, Natàlia i Laura!