SORTIDA AL CENTRE OCUPACIONAL SANT TOMÀS

Divendres , 10 de novembre, els/les alumnes de 5è curs, vam anar al Centre Ocupacional de Sant Tomàs. Aquest centre és una entitat sense ànim de lucre que dóna atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual o dificultats reals o potencials de desenvolupament, en totes les etapes de la seva vida.  El centre, pretén millorar la qualitat de vida d’aquestes persones i de les seves famílies. La sortida va resultar molt enriquidora pels alumnes, ja que van prendre consciència de que les persones amb algun tipus de discapacitat, són molt capaces de poder realitzar diversos tipus de feines com tots nosaltres. Compartir la jornada amb ells i elles, junt amb els seus educadors i educadores, va ser molt emocionant i gratificant.

CENTRE OCUPACIONAL SANT TOMÀS