A 2n estem treballant el reciclatge

Aquest trimestre l’alumnat de 2n estem treballant el reciclatge. Primer vam recollir durant una setmana les deixalles de les dues classes de segon. Després de classificar-les ens vam adonar que aquest curs estem gastant moltíssim paper, sobretot de mans.

Després de fer aquesta observació vam decidir recollir durant una setmana tot el paper de l’escola per comprovar quina quantitat en gastem. Encara estem en procés; ja us informarem dels nostres descobriments.

Estem molt conscienciats/des amb el tema i és per això que hem decidit sensibilitzar a la resta de la comunitat educactiva. Per fer-ho estem elaborant uns cartells que penjarem per l’escola perquè tots i totes aprenguem a reciclar correctament i així respectar el medi ambient.