Els alumnes de 2n encetem la setmana de la Tardor

Els nens i nenes de 2n el dijous a la tarda vam encetar la festa de la Tardor fent una sortida pel Torrental. Vam veure la cova del Drac, la cova de la bruixa i el petit bosc. Indrets molt coneguts pels alumnes de 2n, i no tant coneguts per les tutores 😉 !!! Sort que ens van fer de guies i ens van anar explicant cada indret!!!

El “Petit Bosc” és un lloc genial per córrer, enfilar-se, investigar, descobrir,… després de passar-hi una bona estona vam tornar cap a l’escola i pel camí vam aprofitar per recollir moltes fulles.

El divendres vam premsar les fulles i les utilitzarem en el nostre taller de plàstica de tardor. Ja us mostrarem les nostres creacions.

Sortida dels alumnes de 1r i 3r

Dimarts 27 d’octubre els alumnes de 1r i 3r van fer la sortida per l’entorn de la setmana de la la Festa de la Tardor.

També van anar a fer una volta pel Torrental. Tot i que a primera hora estava ben enboirat, com ja és tradició per aquesta Plana, el dia es va anar arreglant. Vam poder collir moltes fulles, branques i fins i tot alunes cargolines que utilitzarem per les nostres manualitats de divendres. No us perdeu les fotos!!!

He llegit i accepto la Política de Privacitat.