Reciclatge. Els resultats finals de l’experiment

L’alumnat de segon estem investigant quines deixalles produïm més a l’escola. Ja fa uns dies vam observar que després de guardar les deixalles de les dues aules durant una setmana el producte que més llencem és el paper, sobretot de mans!

Aquest descobriment ens va fer pensar en si passava el mateix a tota l’escola. És a dir, si el que més es produia era paper. Així doncs, vam decidir recollir tot el PAPER de l’escola durant una setmana per comprovar-ho. I, tal com ja sospitàvem, efectivament a l’escola utilitzem i llencem molt paper. Vam contar fins a gairebé 50 cubells dels que tenim a l’aula per llençar les deixalles.

A més dels cartells que estem preparant per conscienciar als companys i companyes de la necessitat de cuidar el nostre planeta reciclant correctament, reutilitzant, reduint,… estem preparant una proposta que presentarem al Director de l’escola.

Aquí us deixem unes fotos del nostre procés d’investigació: