ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

En els espais oferim uns ambients estimuladors amb diferents materials que afavoreixen als alumnes a actuar de manera autònoma.

El què busquem és que els alumnes siguin els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge. Crear espais molt diversos que siguin estimuladors, que convidin a actuar, participar , reflexionar i interactuar amb les persones que té l’entorn.

Com els tallers que  fèiem a l’escola continuem apostant per fer grups heterogenis, és a dir, barrejats de tots els nivells de P3, P4 i P5. D’aquesta manera també fomentem l’aprenentatge cooperatiu i col·laboratiu . Oferim als nostres nens i nenes uns espais on puguin fer i desfer, crear, observar, intentar, pensar, sentir-se, actuar…

Aquest curs tenim 7 espais d’aprenentatge: Llum i ombres, autoconeixement, art, ciències, psicomotricitat fina, joc simbòlic en anglès i construccions.

FOTOS ESPAI LLUM I OMBRES

FOTOS ESPAI CIÈNCIES