JORNADA INTERCANVI ESCOLES VERDES

Ahir 14 de març de 2017, dos alumnes de sisè, la Kàtia i l’Òscar,  juntament amb dues mestres de l’escola vam participar a la jornada d’intercanvi d’Escoles Verdes que enguany es va fer al castell de Montesquiu.  El tema de la trobada era el “canvi climàtic”.

Un cop allà, els alumnes de totes les escoles van fer una ruta de descoberta per la natura i seguidament es van repartir en grups de treball per intercanviar les seves experiències. La Kàtia i l’Òscar s’havien preparat l’exposició de la visita que havíem fet els nens i nenes de sisè a la planta de triatge de Vic.

Les mestres, per altra banda, vam assistir a una conferència sobre el canvi climàtic a càrrec de Salvador Samitir. Després, ens vam organitzar en petits grups de treball per exposar les accions que s’estan portant a terme a les escoles. Nosaltres vam parlar del procés de reciclatge i la separació selectiva de residus. Tan alumnes com mestres, vam conèixer  altres activitats molt interessants i innovadores  que s’estan fent en diferents escoles de la comarca d’Osona. La trobada va ser molt enriquidora i en un entorn preciós.