MENJAR FRUITA

2012_2013_cartell_pla_consum_fruita_escoles.jpg_696505939

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es va iniciar el curs escolar 2009/2010 i que es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Salut i Ensenyament.

La campanya, que aquest curs va adreçada a tots els alumnes de 3 a 12 anys, consisteix a distribuir gratuïtament fruites i hortalisses als escolars dels centres educatius de Catalunya que hagin sol·licitat la participació i va acompanyada d’activitats educatives i de lleure relacionades amb l’alimentació, l’agricultura i la salut.

Durant 5 o 6 mesos del curs 2014/2015, es distribuirà, una vegada al mes, fruites i/o hortalisses seleccionades en funció de l’estació de l’any, la proximitat i la qualitat.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola, perquè la consumeixin durant l’esmorzar .

Quan arribi la fruita us avisarem el dia abans amb una circular

.