CERTAMEN LITERARI SANT JORDI 2017

El divendres 21 d’abril, vam celebrar el Certamen Literari d’aquest Sant Jordi 2017 al teatre Auditori de Calldetenes.  Com cada any, vam participar tots els alumnes de Primària.  Cicle Inicial vam participar fent rodolins i Cicle Mitjà i Superior, escrivint contes.  La participació va ser molt bona i les obres presentades molt lluïdes.  El jurat, que estava format per la Mireia Vilà (regidora d’Educació),  la Lore Moreno (mestra de l’escola i ex-directora),  la Marta Codina (mestra de l’escola jubilada),  la Magda Coderch (monitora de menjador de l’escola) i la Montse Vilaregut (Cap d’Estudis)  i al qual volem agrair molt la seva col·laboració, va tenir realment difícil escollir els guanyadors.  Aquest any, també s’ha donat una menció especial com a 4t premi, per tal de valorar la capacitat d’esforç d’alguns alumnes.

Al Certamen ens va acompanyar la Coral de l’Escola.  I per acabar, ja de retorn a les aules, vam berenar el pa amb xocolata que ens va obsequiar l’AMPA.

Clicant al següent enllaç veureu les fotos:

Sant Jordi 2017