Fiction Express Awards

Després de 2 anys que no s’han pogut celebrar els premis de Fiction Express, el dimecres 15 de febrer es van celebrar la festa de la plataforma a la casa Rius de Barcelona.

L’escola Sant Marc utilitza la plataforma Fiction Express per motivar la competència lectora de sisè a través de participar en la creació de llibres en castellà i català, relacionant-nos amb els autors.

La sorpresa va arribar quan ens van donar dos reconeixements com a la cinquena escola de Catalunya amb més lectures per alumnes i la primera escola de Catalunya amb més comentaris per alumne.

Des de l’escola, volem felicitar a l’equip de mestres i a l’alumnat que ha fet possible aquest reconeixement per la seva bona predisposició a continuar aprenent junts.