Let’s clean up Europe

L’alumnat de la comunitat dels grans de l’escola Sant Marc hem participat per primera vegada en el programa Let’s clean Europe promogut per l’agència de residus de Catalunya.

Let’s clean up Europe, és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Com a mesura preventiva davant de la situació excepcional del COVID-19, la campanya d’enguany, que estava previst realitzar del 8 al 10 de maig de 2020, va quedar ajornada a l’espera d’una nova data a nivell europeu. Aquestes noves dates són el 18, 19 i 20 de setembre de 2020.

El nostre alumnat ha pogut recollir al voltant de 90 kg de brossa i residus.

Us compartim l’enllaç amb 4 fotos de la jornada d’avui.

He llegit i accepto la Política de Privacitat.