CANTATA 2016: AMB ULLS DE NEN

Benvolguts pares i mares us recordem tota la informació referent a la Cantata:

S’acosta el gran dia, el dia del Cantem Junts! Els nens i nenes han treballat de valent i estan molt il•lusionats en aquest concert.

El dia 27 d’abril d’abril sortiran per l’InfoK, i podreu veure un petit tast de l’assaig que vam fer el dia 12. No us ho perdeu!

Com ja sabeu, els nens realitzaran l’assaig general al matí, al lloc del concert. En aquest cas, es desplaçaran al Pati de l’Escola de Folgueroles amb els autobusos que ja hi ha contractats i que estan subvencionats pels diferents ajuntaments. L’assaig del matí és en horari escolar i no té, per tant, cap afectació de cara a les famílies.

Pel que fa al dia 29 a la tarda, cal que els adults ens organitzem el màxim de bé possible per tal que tot vagi com una seda. Els nens s’ho mereixen!

El primer que haurem de tenir tots present és que estem movent una quantitat molt gran de famílies i caldrà, doncs, ser pacients i receptius a les indicacions que ens donin els professionals i voluntaris a nivell de trànsit, logística i organització en general. Si tots ens ho agafem amb paciència i bon humor, segur que anirà molt bé, i els nens podran cantar molt tranquils. És un dia important per ells, i de fet, aquest concert es fa perquè tots puguem passar una estona agradable i emocionant.

Aquest any està previst que pugueu seguir el concert asseguts en cadires, de manera que en gaudiu més i garantir una millor visibilitat per tothom. Us adjuntem un petit plànol de com estarà disposat l’espai, per tal que us feu una idea d’on poden estar situats els vostres fills i així vosaltres poder-vos col•locar millor per veure’ls. Són 800!

Us passem un llistat d’indicacions:

– Vestuari del concert: samarreta llisa de màniga llarga del color que vulgueu (i que tingueu!) i pantalons foscos o texans (recomanem NO faldilles).

– Hi haurà unes zones d’aparcament habilitades. Els voluntaris i professionals us indicaran on podeu deixar el vostre cotxe. Demanem a les famílies de Folgueroles que es desplacin a l’escola a peu, per tal de descongestionar un xic el flux de trànsit.

– Els membres de l’organització aniran identificats amb armilles reflectants. Podeu adreçar-vos a ells si teniu qualsevol dubte o problema.

– Caldria que els nens i nenes vinguin berenats i amb les mínimes necessitats fisiològiques possibles. Tindrem WC però caldria fer-ne ús en cas de necessitat, ja que hem de poder començar puntuals.

– Cal deixar els nens i nenes al pati de l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles a les 17.30h. Trobareu dues portes d’accés al pati (carrer Fossar Vell i carrer de Vilanova). Podeu entrar per la que més us plagui i dur els vostres fills a la zona d’espera -dins el pati- que tenen assignada, on els esperaran els mestres. Els nens hauran estat en aquestes zones d’espera al matí, ells ja s’ho coneixeran i us podran guiar fins al punt exacte. Des d’aquell moment, i fins al final del concert, els nens estaran sota la responsabilitat dels mestres.

– Un cop deixeu els vostres fills, els pares podeu anar-vos situant a la zona habilitada per al públic. Important no ocupar zones de treball dels mestres, músics i membres de l’organització, just davant l’escenari.

– El concert començarà a les 18.30h i està previst que acabi cap a les 19.45h.

– Quan s’acabi el concert, per microfonia, s’indicarà com es realitza la baixada de l’escenari i el retrobament de nens amb les seves famílies, però us avancem que:

* els primers a abandonar l’escenari seran els nens i nenes de les escoles de Vilanova, Bellpuig de St. Julià, Sant Marc de Calldetenes i Jacint Verdaguer de Sta. Eugènia. Se’ls anirà cridant des de microfonia i es dirigiran a les zones d’espera on els heu deixat abans del concert, i on els podreu recollir.
* Tots els nens i nenes de les escoles Mossèn Cinto de Folgueroles i Col•legi del Roser de Sant Julià, es quedaran asseguts a l’escenari, fins que la resta de companys n’hagin baixat. A partir d’aquell moment, les famílies d’aquestes dues escoles us podreu anar atansant davant l’escenari EN L’ORDRE QUE US INDIQUIN PER MICROFONIA per recollir els vostres fills. És important esperar a que anomenin el curs i escola per tal que arran d’escenari només s’hi acostin els pares que toca, i evitar un embús a peu d’escenari. Podreu esperar asseguts fins que diguin els curs del vostre fill.

– En cas de pluja o mal temps, es postposarà l’acte del divendres següent, dia 6 de maig, amb els mateixos horaris.
Res més, desitgem que tot plegat surti rodó i puguem gaudir d’una tarda fantàstica.

Gràcies per la vostra paciència i col•laboració.

AQUÍ TENIU EL PLÀNOL DEL LLOC ON ES FARÀ LA CANTATA:

plànol del pati escola Mossén Cinto