Blogs

Comunitat Petits

Un recull de fotos de totes les activitats i el dia a dia dels alumnes més petits de l'escola: P3, P4 i P5.

Comunitat Mijtans

Hi trobaràs tots els tallers, les imatges i els videos de les activitats dels alumnes de 1r, 2n i 3r.

Comunitat Grans

Es mostren les xerrades, tallers i activitats que realitzen els més grans de l'escola: 4t, 5è i 6è.

English

Blog per mostrar les activitats que es treballen a les classes de llengua estrangera Anglesa.

Escola verda

Treballem diferents aspectes mediambientals per tal de tenir una actitud responsable i respectuosa amb el medi natural i el nostre entorn.

Musiquem

Aquest blog vol ser una finestreta oberta on poder mostrar tot allò que es fa a la classe de música, a les trobades corals i festes on la música és la gran protagonista.

Educació Física

Aquest blog ens explicarà les activitats i esports que treballem a l'hora d'educació física