L’escola de les bones maneres

Hola a tothom!

És el nostre tercer any que l’escola Sant Marc de Calldetenes participa a la XCB de la nostra zona.

Aquest curs hem iniciat un projecte de centre que s’emmarca dins del Pla de Convivència que enguany estem revisant. Vam iniciar una formació de claustre  “La millora de la convivència”, a partir d’aquí vam decidir que un dels temes que treballaríem aquest curs seria sobre el Respecte i que ho faríem com a Projecte de Centre.

A partir d’aquí el nostre objectiu és portar a terme aquest projecte titulat “L’escola de les bones maneres”, on hi participa tot l’alumnat des de P.3 fins a 6è.

La nostra participació a la XCB és aprendre i compartir amb altres escoles maneres de treballar i, anar dibuixant el nostre camí tenint en compte el què som i el què volem. Tot això amb el suport de tot el claustre i amb el compromís de compartir la feina. Volem investigar, innovar i treballar  per poder oferir als nostres alumnes les eines necessàries per desenvolupar les seves capacitats i fer-los més competents.

<< Abr 2019 >>
DlDtDcDjDvDsDg