L’entrevista (6è.)

Des de l’àrea de català, els alumnes de 6è. treballem diferents tipologies de textos. Abans d’acabar el segon trimestre vam estar treballant l’entrevista. Vam aprofitar que a 3r. van construir per a la Setmana de la Ciència un Hotel d’Insectes per fer-los una entrevista.

Primer de tot, cada alumne va pensar una pregunta. Un cop les teníem totes, vam escriure junts l’entrevista. Després de passar-la a ordinador, vam donar-la a les tutores per tal que els nens i nenes de 3r. es preparessin les respostes.

En segon lloc, vam fer l’entrevista per videotrucada. Tant els entrevistadors escrivint les respostes com els entrevistats que responien les preguntes ho varen fer genial.

Aquesta experiència ha sigut molt positiva, no només per treballar la dimensió escrita sinó també per fer vincle entre les comunitats de l’escola, en aquest cas entre la Comunitat de Grans i la Comunitat de Mitjans.

Teniu l’enllaç de les fotos que vam fer mentre fèiem la videotrucada i també alguna de l’Hotel d’Insectes tan bonic que tenim situat a l’hort de l’escola.