PROJECTE ELS ROMANS

Els alumnes de 5è hem començat el nostre projecte sobre els romans. La idea de fer aquest projecte va sorgir de l’interès que teníem pels números romans. Ens vam distribuir en grups cooperatius, on cada alumne té el seu rol: secretari, coordinador, material i portaveu. Vam fer un llistat de totes les coses que sabíem  i a partir d’aquí, vam anotar altres coses que volíem saber i ens vam organitzar i planificar la feina per grups. De moment, estem buscant informació per internet i mitjançant una colla de llibres que hem portat per casa busquem la informació.  Finalment, quan tinguem tota la informació i les imatges corresponents, prepararem un power per poder-ho presentar a altres alumnes de l’escola i a les famílies, de manera online. Paral.lelament, des de les diverses àrees també hem treballat continguts relacionats amb els romans, per poder fer un projecte interdisciplinari.